TRANSMUTACJE. Festiwal Korespondencji Sztuk 2020

 Serdecznie zapraszam na
 
 TRANSMUTACJE. Festiwal Korespondencji Sztuk 2020 
 
wernisaż: 30.08.2020, godz. 18.30, Muzeum Regionalne w Bełchatowie
 
prezentacja: 30.08.2020 - 13.09.2020, Muzeum Regionalne i Galeria Arterier w Bełchatowie
 
 

 
Transmutacja oznacza dowolną przemianę. W biologii terminem tym określano naturalną przemianę jednych gatunków w inne. W alchemii transmutacja oznaczała zmianę metali nieszlachetnych w złoto. Mnie interesuje transmutacja duchowa zwana Kundalini, której doświadczyłam w lipcu tego roku.

 

Kundalini jest to energia mająca swoje źródło u podstawy kręgosłupa, aktywowana przepływa subtelnym kanałem energetycznym wzdłuż osi kręgosłupa od czakry podstawy do czakry korony. Celem transformacji kundalini jest całkowita restrukturyzacja układu nerwowego wznosząca człowieka na wysokie pola świadomości.

 

Moją przemianę duchową obrazuję tryptykiem zdjęć, pracą podzieloną na trzy części:


1. Zrozumienie istoty duchowej



2. Rozłożenie jej

 

3. Stworzenie nowej istoty

 
Geny określają, jak się rozwijamy, jak wyglądamy, jak myślimy i czujemy, na jakie choroby cierpimy, a nawet jak się zachowujemy. 
 
Moją metodę kontrolowania własnego zdrowia i tworzenia najszczęśliwszego życia prezentuję w Muzeum Regionalnym w Bełchatowie. 
 

 

 


 

Popularne posty z tego bloga

UNITY